Bu hafta sonu benim için yoğun , yoğun olduğu kadar da eğlenceliydi. Mutfak sırlarının düzenlemiş olduğu 3.geleneksel barbekü partisi’ne katıldım . Barbekü’nün yapılacağı mekan oturduğumuz yere bir hayli uzak olduğu için sabah üşensem de sonrasında oraya gittiğim için çok mutlu oldum.  Mangal kokusu , dondurmaların serinliği , sohbetin sıcaklığı çok güzeldi. Tekrar teşekkürler mutfak sırları..

Her zaman gittiğimiz ya da gidebildiğimiz bir yer olmadığı için Taksim’i gezmek fikri bütün aile bireylerine cazip geldi. Karnaval alanı gibiydi , her yer rengarenkti. Badem şekeri bu kadar kalabalığı karşısında görünce önce bir şaşırdı ama sonra ortama ayak uydurdu. Adım başı yapılan etkinlikler , minik konserler , gösteriler vb. ona çok ilginç geldi. Sanki yaşadığımız şehirde turist gibiydik. Şaşkınlık içerisinde etrafı gözlemliyordu .Farkına varmadan o kadar çok yürümüşüz ki …

Bir önceki günün yorgunluğunu daha üzerimden atamadan  pazar günü temizlik ne rahat sitesinden kazanmış olduğum bez çanta yapımı için yapyapıstır.com atölyesine gittim .  Bu atölyede öyle sadece bez çanta yapılmıyor . Görünüşte küçük ama çok sıcak bir mekan. Orda yapılacaklarsa tamamen hayal gücü ile sınırlı . Bugün bizlerde temizlik süngerleri ile bez çantalarımıza çeşitli şekillerle baskılar yaptık. Olayın  heyecanına kendimi o kadar kaptırmışım ki  hiç fotoğraf çekmemişim. Elimdeki tek kare kendi yaptığım çanta !

